Erik is een superscaper, zoals hij het had neergezet.....Wij doen in ieder geval mee aan de wedstrijd volgend jaar
zoek foto's tentoonstelling
- guppekup
- Medewerker
zoek foto's tentoonstelling
Vooral ff van de regenboogbak. Ik ga de scape die we hadden gemaakt nabootsen in het klein maar wil ff de inrichting nakijken.
Erik is een superscaper, zoals hij het had neergezet.....Wij doen in ieder geval mee aan de wedstrijd volgend jaar
- Sonja
- Hoofd Infobalie
Re: zoek foto's tentoonstelling
Ik heb toevallig net 2 foto's van die bak gekregen, via mail, van Bernd, die hij in opdracht van mijn moeder heeft gemaakt. Ze vond het zo mooi dat ze het nu wil gaan schilderen, vandaar!
pb me ff je e-mailadres dan stuur ik ze ook aan jou door
pb me ff je e-mailadres dan stuur ik ze ook aan jou door
- guppekup
- Medewerker
zoho, dat is nog eens een compliment! Ik vond de bak van Marco A eigenlijk de mooiste. Mooi in balans qua inrichting.
Verrassend vond ik de kogelbak. Deze had ik bijna blind ingericht vanwege de mist (stenen niet gespoeld door luiheid) en deze
stond er prachtig bij zaterdag! De eer gaat daarbij weer naar Erik door de plaatsing van de grote steen en zijn designtip voor de rotala.
Verrassend vond ik de kogelbak. Deze had ik bijna blind ingericht vanwege de mist (stenen niet gespoeld door luiheid) en deze
stond er prachtig bij zaterdag! De eer gaat daarbij weer naar Erik door de plaatsing van de grote steen en zijn designtip voor de rotala.
- Sonja
- Hoofd Infobalie
Welke had Aukes eigenlijk gedaan? Dat heb ik even gemist..
Kogelbak was erg leuk ja! Mijn favo, maar dat kwam vooral door de inhoud
Ik vond qua scape die van Erik denk ik ook het mooiste.. Al was ik ook zeer gecharmeerd van de manen en discusbakken..
Kogelbak was erg leuk ja! Mijn favo, maar dat kwam vooral door de inhoud
- bert
Op Punkyfish staat deze:guppekup schreef:Vooral ff van de regenboogbak. Ik ga de scape die we hadden gemaakt nabootsen in het klein maar wil ff de inrichting nakijken.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
- Erik
- Kernteam
- Contacteer:
Wat een leuk bakje zeg
Dat garnalenbakje (geloof ik) was ook een mooie trouwens. Die deed erg natuurlijk aan.
Dat garnalenbakje (geloof ik) was ook een mooie trouwens. Die deed erg natuurlijk aan.
- Kris
- Kernteam
Garnalenbakje was erg leuk ingericht ja. Jammer dat alle garnalen de pijp uit gingen
Ik vond heel veel bakken bij de tentoonstelling erg fraai ingericht. De malawi bak met de lavastenen was 1 van mijn favorieten.
De scape in de megabak vond ik overigens ook erg geslaagd.
Ik vond heel veel bakken bij de tentoonstelling erg fraai ingericht. De malawi bak met de lavastenen was 1 van mijn favorieten.
De scape in de megabak vond ik overigens ook erg geslaagd.
"I told the doctor I broke my leg in two places. He told me to quit going to those places."
- Hans
Ik vond dit een fantastisch bakje:

- Erik
- Kernteam
- Contacteer:
Die bal annemoonvisjes was ook prachtig om te zien ja.
-
Fishalicious
Ik heb deze nog gevonden tussen mijn foto's van de beurs.... ik hoop dat het helptguppekup schreef:Vooral ff van de regenboogbak. Ik ga de scape die we hadden gemaakt nabootsen in het klein maar wil ff de inrichting nakijken.