ik ga zeker bij de stand kijken.
is het misschien een idee om van zoet, brak en zoutwater een foto neer te hangen met wat info ?
ik weet dat alledrie de soorten bakken meegdaan hebben met de vivariumwedstrijd.
vooral brakwater is nog weinig over te vinden tewijl ook brakwater heel mooi kan zijn zal toch leuk zijn als dat ook een keer in de spotlicht's komt te staan.
Uw input helpt!
-
erwinsonja
Re: Uw input helpt!
bij ons zal er een show terrarium staan op de work shop,die gevuld is met voedseldieren
daar kan een schatting gemaakt van worden hoeveel dieren er inzitten
deze schatting komt op een kaart,die in een trommel gaat
deze trommel zal geledigd worden op zondag,net als de juiste telling van de te schatten dieren
wie er het dichts bij zit ontvangt de prijs
hebben vorig jaar ondervonden dat er zeer graag aan word deelgenomen,zeker na het zien van de prijzen
zo waren er vorig jaar een prachtige panorama terrarium van één meter ter waarde van 350€
en een gewoon terrarium met verlichting en decoratie ter waarde van 175 € te winnen
hadden hiervoor 647 inschrijvingen ontvangen
als meer standhouders deze vorm van spel in de stand integreren ,kan het nog zeer leuk worden
de prijzen hoeven niet duur en groot te zijn,als het maar gratis is
een aquarium te schatten visjes
een aquarium knikkers/filters/verwarmingselementen enz enz
terrarium met sprinkhanen
terrarium met krekels
terrarium met mooie kevers
er zijn ontzettend veel mogelijkheden dit in een stand te integreren
GEEF NOOIT EEN LEVEND WEZEN (DIER)ALS PRIJS
groetjes
erwin&sonja
daar kan een schatting gemaakt van worden hoeveel dieren er inzitten
deze schatting komt op een kaart,die in een trommel gaat
deze trommel zal geledigd worden op zondag,net als de juiste telling van de te schatten dieren
wie er het dichts bij zit ontvangt de prijs
hebben vorig jaar ondervonden dat er zeer graag aan word deelgenomen,zeker na het zien van de prijzen
zo waren er vorig jaar een prachtige panorama terrarium van één meter ter waarde van 350€
en een gewoon terrarium met verlichting en decoratie ter waarde van 175 € te winnen
hadden hiervoor 647 inschrijvingen ontvangen
als meer standhouders deze vorm van spel in de stand integreren ,kan het nog zeer leuk worden
de prijzen hoeven niet duur en groot te zijn,als het maar gratis is
een aquarium te schatten visjes
een aquarium knikkers/filters/verwarmingselementen enz enz
terrarium met sprinkhanen
terrarium met krekels
terrarium met mooie kevers
er zijn ontzettend veel mogelijkheden dit in een stand te integreren
GEEF NOOIT EEN LEVEND WEZEN (DIER)ALS PRIJS
groetjes
erwin&sonja
-
erwinsonja
persoonlijk hebben we de locatie in Nieuwegein liever
veel ruimer,netter,meer parkeer mogelijkheid,zeer rolstoel vriendelijk
de catering kan inderdaad beter en sneller(de vivarium kok van dienst,die vorig jaar voor de helpers kookte,(in de binnenkamping)en nog in onze gedachten de beste kok van Nederland is,zou even moeten voorproeven,)
zeker een standhouders plaats voorzien aan de catering,zodat standhouders geen uur weg zijn uit de stand voor een koffie
de kleine zijdeuren,voorzien van hekwerk,zoals op de vorige locatie,zodat rokers buiten kunnen,en er geen niet betalende binnenkomen
voor de verkoop is de vivarium beurs geen hoogvlieger,maar dit is dan volgens ons ook niet de doelstelling van deze beurs
deze beurs heeft in onze ogen de doelstelling ,andere mensen onze passie te laten delen,en er dan ook zoveel mogelijk informatie voor ter beschikking te stellen
deze beurs staat bij ons dan ook geboekt als de meest vriendelijke beurs (daar zijn de medewerkers zeker voor verantwoordelijk)van de omringende landen
hier kijken we er al terug naar uit
groetjes
erwin&sonja
E & G DRAGONS Belgium pogona vitticeps breeders team
& baardagaam eu forum
veel ruimer,netter,meer parkeer mogelijkheid,zeer rolstoel vriendelijk
de catering kan inderdaad beter en sneller(de vivarium kok van dienst,die vorig jaar voor de helpers kookte,(in de binnenkamping)en nog in onze gedachten de beste kok van Nederland is,zou even moeten voorproeven,)
zeker een standhouders plaats voorzien aan de catering,zodat standhouders geen uur weg zijn uit de stand voor een koffie
de kleine zijdeuren,voorzien van hekwerk,zoals op de vorige locatie,zodat rokers buiten kunnen,en er geen niet betalende binnenkomen
voor de verkoop is de vivarium beurs geen hoogvlieger,maar dit is dan volgens ons ook niet de doelstelling van deze beurs
deze beurs heeft in onze ogen de doelstelling ,andere mensen onze passie te laten delen,en er dan ook zoveel mogelijk informatie voor ter beschikking te stellen
deze beurs staat bij ons dan ook geboekt als de meest vriendelijke beurs (daar zijn de medewerkers zeker voor verantwoordelijk)van de omringende landen
hier kijken we er al terug naar uit
groetjes
erwin&sonja
E & G DRAGONS Belgium pogona vitticeps breeders team
& baardagaam eu forum
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
- Marco Aukes
- Hoofd Algemeen
En Erwin zoekt nog vrijwilligsters om bovenstaande foto op Vivarium te realiseren. 
~Only dead fish go with flow~
- Nico
- Hoofd Techniek
- Contacteer:
Groetjes,
Nico
“There is nothing like looking, if you want to find something. You certainly usually find something, if you look, but it is not always quite the something you were after.”
JRR Tolkien
Nico
“There is nothing like looking, if you want to find something. You certainly usually find something, if you look, but it is not always quite the something you were after.”
JRR Tolkien
-
henze
- Contacteer:
Het is altijd leuk zo een beurs.. en er is altijd we iets te zeggen maar voor mij is het niets anders dan een weekendje weg .. en als ik dan mijn kosten er uit kan halen vind ik het al prima.. maar ik probeer wel altijd te streven naar iets nieuws elke jaar. gelukig kan ik niet mee doen met de bedrijven die leuke aan biedingen hebben op pompen en zo.. Ik heb liever aparte dingen en de keinere dingen waar een leuke prijs voor heb.